غمی نهفته


سکوت عشق

چــرا بــغـضم و نــدیدی /؟ چرا باورم نکردی؟ من که عاشق تو بودم


 

قفسم را مشکن

 

 

قفسم را مشکن ،


تو مکن آزادم ،


گر رهایم سازی ،


به خدا خواهم مرد ،

 

من به زنجیر تو عادت دارم !


تو محبت کن


بگذار تا عمریست ،


من بمانم چو اسیری به حریم قفست ...

 

به خاطر روی زیبای تو بود
که نگاهم به روی هیچ کس خیره نماند

به خاطر دستان پر مهر و گرم تو بود
که دست هیچ کس را در هم نفشردم

به خاطر حرفهای زیبای تو بود
که حرفهای هیچ کس را باورنداشتم

به خاطر دل پاک تو بود
که پاکی باران را درک نکردم


به خاطر صدای دلنشین تو بود

که حتی صدای هزار نی روی دلم ننشست

و به خاطر خود تو بود
فقط به خاطر تو...

ابرهای بارانی چشمانم از بس باریدند ،


همچون چاه چشمان عروسک هاییم خشکیدند

  پایان جدایی کجاست؟

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نوشته شده در سه شنبه 17 / 10 / 1391برچسب:,ساعت 16:25 توسط آرزو(N)| |


Power By: LoxBlog.Com